Zwroty, wymiany i reklamacje
Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, możesz skorzystać z innych formularzy lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
Adres na który należy wysłać produkty w ramach zwrotu, wymiany czy reklamacji:
Magdalena Dziak
Gorczenica 1B
87-300 Brodnica
e-mail: sklep@singlesymbol.pl
telefon: +48 734 494 066
I. ZWROT wszystkich lub część produktów z zamówienia
Jeśli chcesz dokonać zwrotu wszystkich lub część produktów z zamówienia powinieneś złożyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Należy wysłać je w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail sklep@singlesymbol.pl.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na adres widoczny u górze strony wraz z wypełnionym formularzem, który można pobrać tutaj:
Produkty do zwrotu odsyłasz na własny koszt oraz odpowiedzialność, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub wysłanych do Paczkomatu. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem dowolnej Firmy Kurierskiej bądź Poczty Polskiej na adres podany powyżej.
Zwrot środków płatniczych za produkty i koszty przesyłki otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem, w formie płatności wybranej podczas realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub „za pobraniem” prosimy o wypełnienie numeru konta bankowego w formularzu odstąpienia od umowy do dokonania zwrotu środków.
Status otrzymania przesyłki ze zwrotem zweryfikujesz u przewoźnika, poprzez którego wysłałeś do nas swój zwrot.
II. WYMIANA rozmiaru produktu z zamówienia
Proces wymiany produktu jest realizowany jednorazowo w obrębie jednego modelu, wymienić można rozmiar z zachowaniem tej samej ceny z zamówienia.
W przypadku chęci wymiany na produkt w innym kolorze, posiadającym inną cenę lub całkowicie inny model należy odstąpić od umowy zakupu i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt. Środki płatnicze za produkty otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem.
Chęć wymiany należy zgłosić w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail e-mail sklep@singlesymbol.pl podając numer zamówienia oraz wymagane dane rozmiaru.
Od chwili przesłania zgłoszenia wymiany masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów, które chcesz wymienić.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na adres widoczny u górze strony wraz z wypełnionym formularzem, który można pobrać tutaj:
Po otrzymaniu produktów do wymiany nadamy niezwłocznie przygotowane dla Ciebie produkty na wymianę w ten sam sposób jak podczas realizacji zamówienia.
III. PROBLEM z produktem lub zamówieniem
Zakupione produkty:
- dotarły do mnie uszkodzone;
- dotarły do mnie inne, niż zamówiłem;
- dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji zamówienia. Skontaktuj się z Obsługą Sklepu Internetowego pod adresem mailowym sklep@singlesymbol.pl lub na numery kontaktowe podane na stronie Sklepu w zakładce Kontakt – https://singlesymbol.pl/kontakt/, w zgłoszeniu podając numer zamówienia, opisując problem lub załączając zdjęcie uszkodzonego produktu lub produktu, który został błędnie dostarczony.
Postaramy się jak najszybciej zweryfikować i rozwiązać problem z Twoim zamówieniem.
IV. REKLAMACJA produktu
Jeżeli stwierdzisz, że towar zakupiony w naszym sklepie posiada wadę, możesz skorzystać z możliwości reklamacji. Możesz ją zgłosić do naszego Działu Reklamacji.
W pierwszej kolejności prześlij zgłoszenie drogą mailową pod adresem sklep@singlesymbol.pl, załączając formularz reklamacji, opis lub zdjęcia wady.
Formularz reklamacji dostępny jest tutaj:
Skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji zgłoszenia, ustalenia jego zasadności oraz ustalenia dalszych kroków.
V. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Warunki oraz zasady zwrotów, wymian i reklamacji określa ich regulamin (dostępny na dole strony) w Sklepie Internetowym prowadzony przez:
Magdalena Dziak
Gorczenica 1B
87-300 Brodnica
NIP: 8741654779
REGON: 341168385
e-mail: sklep@singlesymbol.pl
telefon: +48 734 494 066