Zwroty, wymiany i reklamacje

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, możesz skorzystać z innych formularzy lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Adres na który należy wysłać produkty w ramach zwrotu, wymiany czy reklamacji: 

Magdalena Dziak
Gorczenica 1B
87-300 Brodnica
e-mail: sklep@singlesymbol.pl
telefon: +48 734 494 066

 

I. ZWROT wszystkich lub część produktów z zamówienia

Jeśli chcesz dokonać zwrotu wszystkich lub część produktów z zamówienia powinieneś złożyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Należy wysłać je w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail sklep@singlesymbol.pl.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na adres widoczny u górze strony wraz z wypełnionym formularzem, który można pobrać tutaj:

FORMULARZ ZWROTU

Produkty do zwrotu odsyłasz na własny koszt oraz odpowiedzialność, nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub wysłanych do Paczkomatu. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem dowolnej Firmy Kurierskiej bądź Poczty Polskiej na adres podany powyżej. 

Zwrot środków płatniczych za produkty i koszty przesyłki otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem, w formie płatności wybranej podczas realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem  tradycyjnym lub „za pobraniem” prosimy o wypełnienie numeru konta bankowego w formularzu odstąpienia od umowy do dokonania zwrotu środków. 

Status otrzymania przesyłki ze zwrotem zweryfikujesz u przewoźnika, poprzez którego wysłałeś do nas swój zwrot.

 

II. WYMIANA rozmiaru produktu z zamówienia

Proces wymiany produktu jest realizowany jednorazowo w obrębie jednego modelu, wymienić można rozmiar z zachowaniem tej samej ceny z zamówienia.

W przypadku chęci wymiany na produkt w innym kolorze, posiadającym inną cenę lub całkowicie inny model należy odstąpić od umowy zakupu i złożyć nowe zamówienie na nowy produkt. Środki płatnicze za produkty otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem.

Chęć wymiany należy zgłosić w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki w odpowiedzi na wysłany ostatni status zamówienia lub na adres e-mail e-mail sklep@singlesymbol.pl podając numer zamówienia oraz wymagane dane rozmiaru.

Od chwili przesłania zgłoszenia wymiany masz maksymalnie 14 dni na odesłanie produktów, które chcesz wymienić.

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na adres widoczny u górze strony wraz z wypełnionym formularzem, który można pobrać tutaj:

FORMULARZ WYMIANY

Po otrzymaniu produktów do wymiany nadamy niezwłocznie przygotowane dla Ciebie produkty na wymianę w ten sam sposób jak podczas realizacji zamówienia.

III. PROBLEM z produktem lub zamówieniem

Zakupione produkty:

  1. dotarły do mnie uszkodzone;
  2. dotarły do mnie inne, niż zamówiłem;
  3. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji zamówienia. Skontaktuj się z Obsługą Sklepu Internetowego pod adresem mailowym  sklep@singlesymbol.pl lub na numery kontaktowe podane na stronie Sklepu w zakładce Kontakt – https://singlesymbol.pl/kontakt/, w zgłoszeniu podając numer zamówienia, opisując problem lub załączając zdjęcie uszkodzonego produktu lub produktu, który został błędnie dostarczony.

Postaramy się jak najszybciej zweryfikować i rozwiązać problem z Twoim zamówieniem.

 

IV. REKLAMACJA produktu

Jeżeli stwierdzisz, że towar zakupiony w naszym sklepie posiada wadę, możesz skorzystać z możliwości reklamacji. Możesz ją zgłosić do naszego Działu Reklamacji.

W pierwszej kolejności prześlij zgłoszenie drogą mailową pod adresem sklep@singlesymbol.pl, załączając formularz reklamacji, opis lub zdjęcia wady.

Formularz reklamacji dostępny jest tutaj:

FORMULARZ REKLAMACJI

Skontaktujemy się z Tobą w celu weryfikacji zgłoszenia, ustalenia jego zasadności oraz ustalenia dalszych kroków. 

 

V. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Warunki oraz zasady zwrotów, wymian i reklamacji określa ich regulamin (dostępny na dole strony) w Sklepie Internetowym prowadzony przez:

Magdalena Dziak
Gorczenica 1B
87-300 Brodnica
NIP: 8741654779
REGON: 341168385
e-mail: sklep@singlesymbol.pl
telefon: +48 734 494 066

 

FORMULARZ ZWROTU

FORMULARZ WYMIANY

FORMULARZ REKLAMACJI

REGULAMIN ZWROTÓW, WYMIAN I REKLAMACJI